با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان از فعالیت یک دستگاه بیل مکانیکی در اراضی ملی پلاک چاه مونس بخش مرکزی شهرستان لارستان جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود لادنی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان حین عملیات گشت زنی در پلاک چاه مونس بخش مرکزی به یک دستگاه بیل مکانیکی برخوردند که مشغول فعالیت غیر قانونی بود

او، با اشاره به تلاش و پشتکار ماموران منابع طبیعی و عزم قاطع این نیرو‌ها در حفاظت از عرصه‌های ملی بیان کرد: هر گونه فعالیت بدون مجوز در اراضی ملی جرم بوده و با متخلفان برخورد شدید می شود.

لادنی، با تاکید بر برخورد‌های قانونی با فعالیت‌های بدون مجوز در عرصه‌های منابع طبیعی از مردم  درخواست  کرد قبل از هر گونه اقدامی از جمله ساخت جاده و خاکبرداری  با مراجعه به اداره منابع طبیعی شهرستان لارستان نسبت به سیر مراحل قانونی برای اخذ مجوز اقدام  کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان،  از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.