مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت:بانک کشاورزی پارسال ۲۷ هزار و ۸۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی پرداخت کرد که نسبت به سال ۱۳۹۸، ۳۶ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمودی  مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۷ هزار و ۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۵ هزار نفر متقاضی در بخش زراعت و صنایع و خدمات کشاورزی پرداخت شد که به ترتیب پنج هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال و ۶ هزار ۱۴۵ میلیارد ریال بود.

او افزود: شعب این بانک در بخش دام و طیور نیز مبلغ سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و برای طرح‌های باغداری ۲ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت کردند.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: شعب این بانک طی پارسال با جذب کل اعتبار تخصیصی، یک هزار و ۳۹ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۵۱ نفر با نرخ چهار درصد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کردند.

محمودی همچنین در خصوص تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی گفت: بانک کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان اسفند ماه پارسال مبلغ یک هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال تسهیلات برای خردید یک هزار و ۹۱۸ دستگاه انواع تراکتور، کمباین، ماشین آلات و ادوات کشاورزی پرداخت کرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه کشت گلخانه‌ای از محل تبصره ۱۸  ماده ۵۲ الحاقی صندوق توسعه ملی گفت: پارسال در مجموع ۸۴ هکتار گلخانه شیشه‌ای در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری بانک کشاورزی استان احداث و تجهیز شد و تسهیلات پرداختی بانک ها برای این طرح‌ها بیش از پنج هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.