رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم با حمایت از نخبگان جوان برای ارتقای تولید داخل گام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا توکلی رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان کوهبنان گفت: آغاز و پایان امسال که از سوی مقام ‌معظم رهبری به سال "تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها" مزین شده، با ماه شعبان همزمان شده است.

اوافزود: انتظار می‌رود همگان، خصوصا مسئولان اجرایی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری با جامه عمل پوشیدن در برای تولید بیشتر و بهتر گام بردارند.

توکلی تاکید کرد: مسئولان باید به جای تکیه به غربی‌ها و کشور‌های اروپایی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم با حمایت از نخبگان و دانشمندان جوان به منظور ارتقای تولید داخل گام بردارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: در سال جدید، مهم ترین مسئله سیاسی کشور انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

او با اعلام اینکه جلوه جمهوریت در هر کشوری انتخابات است، افزود: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در پرتو منویات امامین انقلاب هم به جمهوریت و هم به اسلامیت جامه عمل پوشانده است.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان کوهبنان بیان داشت: در اصل ۹۹ قانون اساسی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مراجعه به آرای عمومی و همه پرسی بر عهده‌ی شورای نگهبان است که از صفر تا صد امور مربوط به انتخابات به همت شورای نگهبان رصد می‌شود.

توکلی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شورا‌ها که در روز ۲۸ خرداد ماه همزمان برگزار می‌شود بسیار حساس و مهم است.

او افزود: انتخابات ریاست جمهوری یک انتخاب ملی است که سرنوشت کشور به مدت چهار سال در اختیار رئیس جمهور منتخب و هیئت دولت است؛ لذا این انتخابات از ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و... برای نظام اسلامی و کشور حساس است.

توکلی تصریح کرد: انتخابات شورا‌ها که به صورت محلی برگزار می‌شود، می‌تواند در عمران و آبادانی، اشتغال و پویایی  شهر‌ها و روستا‌ها اثر گذار باشد.

او افزود: با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی جلسات هیئت نظارت مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد به منظور شرح وظایف و تقسیم فعالیت‌ها به صورت مرتب و منظم برگزار می‌شود.

توکلی گفت: لیست معتمدان از فرمانداری کوهبنان و بخشداری طغرالجرد به همت هیئت نظارت مورد بررسی قرار گرفت و پس از اعلام نظر اعضای هیئت، لیست افراد تایید صلاحیت شده به فرمانداری ارسال شد.

او افزود: در ادامه جلسه مشترک اعضای نظارت و اجرایی با حضور معتمدان و مجریان برای تعیین نه نفر اصلی و پنج نفر علی البدل در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد و اعضای هیئت اجرایی شهرستان مشخص شدند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان کوهبنان گفت: برگزاری نشست با ائمه جمعه شهرستان، مسئولان ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان به منظور تعامل و همکاری برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه با حضور حداکثری مردم ولایت مدار و انقلابی کوهبنان از دیگر اقدامات طی چند ماه گذشته است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات کوهبنان بیان داشت: مردم ولایت مدار کوهبنان در انتخابات سال‌های گذشته حضوری پرشور و حداکثری داشتند که عشق به ولایت و رهبری همچنین علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند که جای تقدیر دارد.

توکلی تصریح کرد: مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان  با حضور گسترده خود در  ۲۸ خرداد بار دیگر به خواسته‌های دشمنان و بدخواهان نظام نه خواهند گفت و آنان را به زباله دانی تاریخ خواهند سپرد.

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: مدیران گروه‌ها در فضای مجازی باید مراقب افراد نفوذی و توطئه‌های طراحی شده دشمنان و بدخواهان نظام که قصد تفرقه افکنی دارند باشند؛ چرا که آنان در صدد هستند تا مردم را به نظام و انقلاب بی انگیزه نشان دهند و انتخابات را کمرنگ جلوه دهند؛ غافل از این که مردم با تیزبینی و هوشیاری در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار