بوربور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فرد اصلح باید براساس تخصص و تجربه انتخاب شود نه دوستی

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب گفت: جریان سیاسی باید فرد اصلح را بر اساس تخصص و تعهد معرفی کند، در سال‌های گذشته انتخاب‌ها بر اساس دوستی بوده است.


حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژگی های رئیس جمهور آینده گفت:  جریان‌های سیاسی باید فرد اصلح را معرفی و برای او برنامه تنطیم کنند، همچنین جریان سیاسی در قبال گزینه خود تعهد دهند، چراکه یک نفر نمی‌تواند همه مسائل را بداند و راجع به همه برنامه‌ها شاخص دهد.

او افزود: مشکل اصلی ما این است که افراد راجع به همه چیز وعده می دهند و به همین دلیل هم در عمل نتیجه خوبی به دست نمی‌آید.


بیشتر بخوانید


بوربور با اشاره به ویژگی رئیس جمهور آینده اظهار کرد: او باید آگاهی کامل به مسائل داخلی و خارجی کشور داشته باشد. همچنین برای تمام مسائل، به ویژه در مسائل اقتصادی برنامه مناسب ارائه دهد که این مهم تنها با خرد جمعی به دست می‌آید.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اظهار کرد: علت موفقیت‌های اوایل انقلاب این است که یک جریان سیاسی فرد را به عنوان رئیس دولت انتخاب می‌کرد و انتخاب وزرای مختلف هم بر اساس تخصص، تعهد و تجربه بوده است، اما در چند سال گذشته انتخاب‌ها بر اساس دوستی شکل گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر محمد خدایا خودت دل مردم رو متمایل کن که این بار اصلح انتخاب کنند
آخرین اخبار