فرمانده انتظامی مهاباد گفت: کلاهبرداران اینبار بجای خودروی صفر خودرو کارکرده را به خریداران می‌فروشند.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: افزایش تقاضا برای خرید خودرو‌های کارکرده به دلیل کاهش قیمت اولیه خودرو، بستر‌های جدیدی برای کلاهبرداری و تقلب ایجاد کرده است.

توحیدی افزود: کلاهبرداران با خرید خودرو‌های تصادفی و چپی با حداقل هزینه نسبت به ترمیم خودرو اقدام و آن را به جای خودرو‌های کم کارکرد در حد صفر بفروش می‌رسانند.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول اذعان کرد: غافل از اینکه تمام این افراد از اعضای باند کلاهبرداری بوده و خریدار اگر شکی هم داشته باشد به یقین تبدیل می‌شود که خودرو مشکل به لحاظ بدنه ندارد.

او عنوان کرد: معمولا خریدار‌ها زمانی متوجه می‌شوند سرشان کلاه رفته است که در تعویض پلاک هستند. بهترین کار این است که در این زمان خریدار و فروشنده با هم وارد شماره گذاری و بعد از شماره گذاری و تعویض پلاک وجه پرداخت شود. در این صورت است که در زمان حضور در محضر خیالتان راحت خواهد بود که ماشین خریداری شده همان ماشینی است که انتخاب کرده اید.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: پس بهتر است شهروندان در هنگام خرید صبور باشند و نکات ایمنی جهت جلوگیری از کلاهبرداری را رعایت کنند.

سرهنگ توحیدی خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.