​در پی اعتراض تعدادی از نیرو‌های شرکت های پیمانکاری کارخانه فولاد راور نسبت به پایان کار خود فرماندار راور قول پیگیری و حل مشکل کارگران را داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز تعدادی از نیرو‌های شرکت‌های پیمانکاری کارخانه فولاد راور نسبت به پایان کار خود در این کارخانه و جذب نیرو‌های غیربومی اعتراض کردند.

اژدری ،فرماندار راور گفت: تعدادی از شرکت‌های پیمانکاری مجموعه فولاد راور در حال اتمام کار خود و تعدیل نیرو هستند که با توجه به سابقه چند ساله برخی از نیرو‌ها این تصمیم به مذاق آن‌ها خوش نیامده و خطرِ بیکاری بیخ گوش آنها است.

فرماندار راور در این خصوص قول پیگیری و حل مشکل کارگران را داده است.

از طرفی با توجه به توسعه و ایجاد فاز‌های جدید این کارخانه در آینده؛ قطعا این کارخانه نیازمند نیروی بیشتری می‌باشد؛ لذا این کارگران که اکثرا متاهل و نان آور یک خانواده هستند و به امید جذب در خودِ کارخانه وارد این شرکت‌های پیمانکاری شده اند حال درخواست ادامه فعالیت و استخدام در این کارخانه را دارند.

همچنین با توجه به اینکه بیشتر شرکت‌های پیمانکاری قرارداد‌های سالیانه با کارخانه‌ها دارند و پس از پایان قرارداد، شرکت‌های جدید مشغول می‌شوند امید است مدیران کارخانه فولاد راور نیز با هدف تداوم اشتغال برای جوانان این شهرستان، فکری برای این معضل بکنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار