کاروان خودرویی سوداگران مرگ در رودبار جنوب زمینگیر شد

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۵۴ کیلو تریاک از ۳ دستگاه خودروی بر جای مانده از سوداگران مرگ،هنگام عبور از یک محور فرعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مجید محمودی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب در پی کسب اخباری موثق از پلیس استان هرمزگان مبنی بر قصد چند تن از رابطان قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از محدوده این شهرستان به مرکز کشور، طی یک عملیات شبانه در چند نقطه از محور‌های اصلی و فرعی مستقر شدند.

او افزود: طی این عملیات، مأموران هنگام پایش نامحسوس یکی از محور‌های فرعی محدوده بخش"زهکلوت" به ۳ دستگاه خودوری پژو مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند، اما سرنشینان این خودرو‌ها که در ارتباط با هم و حامل مواد مخدر بودند، اقدام به فرار کردند و در ادامه پس از مواجهه با تعقیب مراقبت ضربتی، تیم‌های مستقر در نقاط مختلف این محور توان فرار در خود ندیدند و با برجای گذاشتن هر ۳ خودرو با استفاده از تاریکی شب و عوارض محل از دید ماموران خارج شدند.

سرهنگ محمودی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از یکی از خودرو‌های برجای مانده از این قاچاقچیان که در قالب یک کاروان در حال انتقال مواد مخدر بودند، ۲۵۴ کیلو تریاک کشف کردند.

او با اعلام اینکه به نتایج خوبی رسیده ایم، بیان کرد: اقدامات بعدی با همکاری پلیس استان هرمزگان برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار