دندانپزشکان ایران محلی مطمئن برای دریافت خدمات دندانپزشکی است و اگر دندان های شما از لحاظ ظاهری نامرتب است و یا رنگ زرد و تیره دارد شما می توانید با مراجعه به سایت دندانپزشکان ایران این مشکلات را برطرف کنید و از زیبایی چهره و لبخند خود لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر دندان های شما از لحاظ ظاهری نامرتب است و یا رنگ زرد و تیره دارد شما می توانید با مراجعه به سایت دندانپزشکان ایران می توانید لیست کاملی از دندانپزشکان در شهرهای مختلف را بیابید و مشکلات دندان خود را  با اخذ نوبت برطرف کنید و از زیبایی چهره و لبخند خود لذت ببرید.

دندانپزشک معتبر را چگونه بیابیم؟

دندانپزشکان ایران

معرفی متخصص  ارتودنسی در سایت دندانپزشکان ایران

ارتودنسی روشی برای مرتب کردن دندان ها و برطرف کردن ناهنجاری های دندان است. در خیلی از افراد بسته شدن دهان به طور مناسب صورت نمی گیرد و دندان ها نامرتب هستند با استفاده از ارتودنسی این مشکل دندان ها اصلاح می شود. ارتودنسی دارای انواع مختلفی است که شامل ارتودنسی ثابت، متحرک، نامرئی، دیمون، فانکشنال و لینگوال می شود. این روش ها در نحوه درمان، طول مدت درمان و وسایل و ابزاری که به کار می رود با هم فرق دارند. برای مثال در ارتودنسی ثابت در مقایسه با ارتودنسی متحرک فشار بیشتری به دندان ها وارد می شود و زمان لازم برای اصلاح و مرتب کردن دندان ها بیشتر می باشد.

برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که چه سنی بهترین زمان برای انجام ارتودنسی می باشد؟! باید بگوییم که مانند خیلی از درمان ها پیشگیری بهتر از درمان است به این معنی که شما هرچه زودتر به دندانپزشک مراجعه کنید برای مثال در سنین کودکی و قبل از بلوغ راحت تر می توانید مشکلات و ناهنجاری های دندان را برطرف کنید. بطورکلی بهترین سن، 15 – 12 سالگی می باشد. در اسیت دندانپزشکان ایران لیست دندانپزشکان متخصص ارتودنسی در شهرهای مختلف را مشاهده نمایید.

مراحل انجام ارتودنسی در سایت دندانپزشکان ایران

قبل از انجام ارتودنسی در سایت دندانپزشکان ایران پزشک یک جلسه مشاوره برای شما در نظر می گیرد که رادیولوژی و عکسبرداری از دندان برای شروع کار ضروری است. قالب گیری صورت می گیرد و جرم های دندان حذف می شود. سپس دندانپزشک اقدام به نصب و جایگذاری براکت ارتودنسی روی دندان می کند و سیم و کش ها را روی دندان قرار می دهد. بعد از انجام ارتودنسی لازم است شما در جلساتی از قبل تعیین شده به سایت دندانپزشکان ایران مراجعه کنید و تحت معاینه پزشک قرار بگیرید.

در روز های اولیه بعد از انجام ارتودنسی ممکن است احساس درد داشته باشید که این امر طبیعی است و بعد از مدت کوتاهی این درد تسکین پیدا می کند. اگر شدت درد شما زیاد است می توانید با پزشک خود در سایت دندانپزشکان ایران مشورت نماید و مسکن استفاده کنید.

دندانپزشک معتبر را چگونه بیابیم؟

متخصص ارتودنسی در سایت دندانپزشکان ایران

دندانپزشکان ارتودنسی  در سایت دندانپزشکان ایران معرفی شده اند .دندانپزشکان متخصص ارتودنسی  بعد از انجام ارتودنسی رژیم غذایی برای شما تعریف می کنند چون رژیم غذایی روی درد  بعد از انجام ارتودنسی موثر است. بهتر است در روز های اول از غذا های نرم استفاده کنید و به هیچ وجه غذا های سفت نخورید. همچنین باید به طور مرتب از نخ دندان و مسواک مخصوص ارتودنسی استفاده کنید.

بعد از اتمام ارتودنسی دندان هایی مرتب خواهید داشت که هم لبخند زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد و هم شما راحت تر می توانید از دندان ها مراقبت کنید و آن ها را سالم نگهدارید. وقتی دندان ها نامرتب هستند شما به راحتی به همه قسمت ها دسترسی ندارید و این امر سبب می شود مواد غذایی و جرم روی دندان در این نواحی بماند و سبب پوسیدگی دندان ها شود، ارتودنسی احتمال پوسیدگی دندان ها را کاهش می دهد.

روکش کردن دندان در سایت دندانپزشکان ایران

یکی از راهها مناسب برای زیبا سازی و ترمیم دندان ها این است که روی دندان را روکش قرار دهید. روکش های دندان دارای انواع فلزی، سرامیکی، ترکیب فلز و سرامیک می باشند. دندانپزشک در سایت دندانپزشکان ایران معرفی شده اند که شما با مراجعه به آن ها  میتوانید دندان خود را روکش نمایید. دندانپزشک در شیراز ، تهران ، کرج و... همگی در سایت پی جو پروفایل دارند.

دندانپزشکان در ابتدا دندان های شما را آماده می کند و چنانچه دندان نیاز به ترمیم دارد اینکار را انجام می دهد. بسته به نوع روکش دندان ها تراش داده می شوند و قالب گیری صورت می گیرد. زیر ساختار روکش روی دندان تست می شود و در نهایت روکش مورد نظر روی فریم قرار می گیرد. قبل از انتخاب نوع روکش پزشکان ما در سایت دندانپزشکان ایران اطلاعات لازم را در خصوص هر یک از روکش ا به شما می دهند تا در نهایت شما تصمیم بگیرید با توجه به وضعیت دندان ها چه روکشی را انتخاب کنید.

ایمپلنت دندان ها در سایت دندانپزشکان ایران

دندانپزشک معتبر را چگونه بیابیم؟

پرکردن جای دندان خالی با روش ایمپلنت در سایت دندانپزشکان ایران

اگر شما مجبور به کشیدن یکی از دندان های خود شده اید اصلا جای نگرانی نیست شما می توانید در سایت دندانپزشکان ایران با خیال راحت متخصص ایمپلنت دندان در شهر خود مانند متخصص ایمپلنت دندان در شیراز ، تهران ، کرج و.. معتبر را بیابید .

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام خوبی
آخرین اخبار