فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از پلمب منزل محل تجمع اراذل و اوباش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار و پلمب منزل آنان که به محلی برای تجمع اراذل و اوباش در این شهرستان تبدیل شده بود، خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه، در انجام تحقیقاتی یک باب منزل مسکونی را در یکی از محله‌های مسکونی شهرستان شناسایی کردند که به پاتوقی برای تجمع اراذل و اوباش معروف و سابقه دار و انجام اعمال مجرمانه آنان تبدیل شده بود.

او اضافه کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، سه نفر از اشرار و اراذل سابقه دار که با اعمال مجرمانه خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، دستگیر شدند و تعداد ۳ قبضه سلاح سرد از آنان کشف و این محل پس از اخذ دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: این افرد که دارای سوابق متعدد شرارت، قمار، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بودند، با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.