رونمایی از کتاب "سقف کوتاه سقف بلند"در ملایر

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از رونمایی کتاب "سقف کوتاه سقف بلند"در ملایر همزمان با میلاد امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید مهدی آخشیک رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت و در روز میلاد با سعادت شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با همکاری کتابخانه علامه امینی (ره) اقدام به برگزاری مراسم  رونمایی از این کتاب"سقف کوتاه سقف بلند"تالیف محمد احمدوند داشته است.

او افزود: کتاب «سقف کوتاه، سقف بلند» مجموعه هشت داستان است که در آن‌ها دغدغه‌های ذهنی و اجتماعی نویسنده بیان شده و نام کتاب از اسم یکی از داستان‌ها گرفته شده که در جشنواره چهارگاه اصفهان رتبه اول را کسب کرده است.

آخشیک اظهار داشت: توالی موضوعی یا زمانی در انتخاب داستان‌ها وجود ندارد و ناشر این کتاب مشهدی است و رونمایی کتاب را در روز ولادت امام رضا (ع) را باید به فال نیک گرفت.

او همچنین ار رونمایی پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در ملایر خبر داد و افزود: این جشنواره نیز امسال نیز در شهرستان ملایر برگزار شد.

آخشیک گفت: کتاب "نگاهی به شهر کهن سامن"، هم به نویسندگی فاطمه انوری در محل اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن (عمارت حسینی) ۳۱ خرداد ماه رونمایی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر اظهار کرد: مسابقه نقاشی به مناسبت روز دختر در کتابخانه علامه جعفری کهکدان و نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهید ترکاشوند روستای نازول از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی ملایر بوده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار