در پی تخلف انتخاباتی صورت گرفت؛

بازداشت معاون فرمانداری عنبرآباد به همراه ۲ نفر از کاندید‌اهای شهر مردهک

سلیمانی از دستگیری و بازداشت معاون سیاسی فرمانداری شهرستان عنبرآباد به همراه ۲ نفر از کاندید‌اهای شهر مردهک در پی انجام تخلف انتخاباتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه معاون سیاسی فرمانداری شهرستان عنبرآباد به همراه ۲ نفر از کاندید‌اهای شهر مردهک دستگیر شدند، گفت: دادستانی عنبرآباد با توجه به اعتراضات و مطالبات مردمی مبنی بر تخلف در امر انتخابات شهر مردهک و به دلیل حساسیت موضوع پیگیری آن را در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به این مطلب که متهمان این پرونده با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: در رابطه با این پرونده، جرم انتخاباتی پس از انتقال ۲ صندوق اخذ رای از شهر مردهک به علت مسائل امنیتی به فرمانداری شهرستان برای شمارش آرا صورت گرفته است.

سلیمانی افزود: ۲ نفر از کاندید‌اهای شهر مردهک با تبانی معاون سیاسی فرمانداری، قبل از شمارش رسمی آرا، نسبت به دریافت ۳۷۵ تعرفه و ۵ عدد مهر هیئت‌های اجرایی و نظارت اقدام کرده بودند و با نوشتن تعرفه به نفع خود و تعدادی دیگر از کاندیدها، اوراق تعرفه را تحویل معاون فرماندار داده بودند.

او بیان داشت: معاون فرماندار نیز آرای دریافت شده را وارده صندوق کرده بود و به همان میزان تعرفه از صندوق خارج و معدوم کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: در همین رابطه پرونده قضایی در شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تشکیل شده  و موضوع در حال بررسی است  و نتیجه آن به اطلاع شهروندان گرامی رسانده خواهد شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۰
درود