برخی مقامات ارتش رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه رئیس سابق موساد به دلیل درز اطلاعاتی در خصوص ایران شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، رسانه‌های عبری زبان می‌گویند درخواست‌هایی برای محاکمه رئیس سابق موساد به دلیل درز اطلاعات مربوط به ایران مطرح شده است.

روزنامه معاریو در این خصوص نوشت یوسی لانگوتسکی، مقام اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی «امان» و جانی آرون، دیگر مقام ارتش از آویخای مندلبلیت، دادستان کل این رژیم خواستند تا تحقیقات را در این خصوص آغاز کند.

این روزنامه عبری زبان ضمن اذعان به اقدامات خرابکارنه رژیم صهیونیستی در برنامه هسته‌ای ایران و طرح سرقت ادعای بایگانی هسته‌ای ایران، نوشت: یوسی کوهن اطلاعات محرمانه و خطرناکی درباره ایران ارائه داده است و به همین دلیل لازم است برای آن‌ها محاکمه شود. این مسئله به نقش تل آویو در عملیات سری در داخل ایران برمی گردد.

رئیس سابق موساد چندی پیش در مصاحبه با برنامه «یو ودا»، که از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، به گونه ای غیر مستقیم حضور تل آویو در پس حملات اخیر به برنامه‌های هسته‌ای ایران و ترور دانشمند مطرح ایرانی را تایید کرد که این اقدام توضیحی غیرمنتظره در روز‌های پایانی نخست وزیری بنیامین نتانیاهو محسوب می‌شد.

به نوشته اسپوتنیک، رئیس سابق موساد به طور مستقیم دست داشتن رژیم صهیونیستی در این حملات را مطرح نکرد، اما سخنان وی نزدیکترین اعتراف به دست داشتن تل آویو در حملات را ارائه می‌داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار