گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک سال، از فردا به مدت سه روز آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک سال از فردا به مدت سه روز عرضه می‌کند.  

در این طرح پنج محصول شامل پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می‌شوند. بر این اساس موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

گفتنی است، مشتریان نهایی پس از پایان مهلت ثبت نام، در روز چهارشنبه این هفته از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا یکشنبه ۲۰ تیرماه تا روز سه شنبه ۲۲ تیرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاج حسین
۲۳:۰۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
با سلام
خدایی خیلی زور داره یکسال نصف پول ماشینم بدی بعد هم به قیمت روز...بدون سود
اصل کلاه برداریه خدا بررگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
ترا خدابس کنید فرخون پرایدوکردید۱۳۰تومن توف
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۰
باعرض سلام بنده خانوار دو معلول هستم شما را بخدا لااقل به ما یک خودرو بدون قرعه کشی بدین انقد ظالم مباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۹ تير ۱۴۰۰
سلام اگه می خواین التهاب بازار خوردو تو بازار آزاد یه کم فروکش کنه یه راهش اینه که تا زمانی که طرف تعویض پلاک نکرده حق فروش خوردو رو نداشته باشه. خودرو تو بازار همین طور بین دلالها دست به دست میشه در حالیکه هنوز پلاک به اسم نفر اوله!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۸:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۰
یه پلاس اضاف کردید کلی قیمتا را بردید بالا و آزاد کردید اونوقت یکسال پول مردم هم بخوابه تا ببینیم به چه قیمت گزافی بعد از یکسال اندی به مردم بدید اونوقت با قرعه کشی خخخخخخ خودتون خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۹ تير ۱۴۰۰
با وجود اشراف علمی سازمان استاندارد نسبت به رده خارج بودن ماشین های تولیدی و کافی نبودن حقوق حقوق بگیران برای خرید ماشین یا حتی خانه مجدد شاهد تولید ماشین های رده خارج بی آپشن با قیمت غیر اسلامی و غیر علمی هستید.
الان این مورد نیز چند سالی هست مانند سازمان سنجش غیر منطقی کار میکند. خب این چه ترجمه ای دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۹ تير ۱۴۰۰
ماشین دولتی عرضه کنید. ماشین های خصوصی فقط مخصوص ثروتمندان است حتی پراید. يعنی پول خرید را با خالص فیش حقوقی حقوق بگیران مقایسه سپس قضاوت با شما.
United States of America
علیرضا گرانمایه
۱۲:۳۲ ۱۹ تير ۱۴۰۰
سلام و وقتتان بخیر
لطفا در رابطه با طرحی که برای معلولین که نیازمند ماشین هستن هم مطلبی بذارید.
بنده دارای معلولیت حرکتی هستم و در خانواده ۳ معلولِ زندگی میکنم و در این شرایط گرانی خیلی برایمان سخت هست تا وسیله نقلیه ای تهیه کنیم متولد ۷۵ هستم و حدود ۱۹ سال است که از پروتز استفاده میکنم و بیشتر از نیم ساعت پیاده روی باعث زخم یا تاول زدن ناحیه قطع شده میشود تا سال ۹۷ بهزیستی من را جزو معلولین حساب نمیکرد و کارتی نداشتم بعد از ۹۷ هم که کارت معلولیت را گرفتم هیچ ارگان، سازمان یا شرکتی برای معلولین حاضر به کمک در تهیه خودرو نشدن. صدای افرادی مثل من به جایی نمیرسد از شما خواهش میکنم که پیگیر بشوید تا بلکه شرکتی برای امثال ما کمکی کند.
با سپاس از تمامی پرسنل سازمان
آخرین اخبار