در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، شش مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان قلع و قمع و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، شش مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و به چرخه تولید بازگشت.

او افزود: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی و به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیر مجاز در روستای شوراب صغیر و روستای چم چنگ به مساحت ۳۰۰ مترمربع صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


مینا رحیمی مسئول اداره امور اراضی شهرستان سامان هم گفت: با توجه به اهمیت حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی، جهاد کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی است و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مطابق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد قانونی خواهد شد‎.

گفتنی است، اجرای این احکام در روز سه‌شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور جناب سرهنگ باقری، عوامل گشت یگان حفاظت شهرستان سامان و همکاری واحد حقوقی شهرستان به انجام رسید. ‏

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار