مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار مصوب محور شهرکرد، شلمزار به بازفت برای امسال ۵۶ میلیارد تومان است و این محور برای تکمیل به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مطالبه مردم در خصوص تسریع در بهره‌برداری از محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به بازفت اظهار داشت: این محور برای تکمیل به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

او افزود: اعتبار مصوب این طرح برای امسال ۵۶ میلیارد تومان است و تلاش می‌شود تا با استفاده از منابع بانک بتوان بخش‌های مهمی از این طرح تکمیل شود.


بیشتر بخوانید


مقصودی با اشاره به فعالیت عملیات راه‌سازی در تمامی قطعات این محور از آزادسازی پنج کیلومتر اراضی حاشیه محور در روستای شمس‌آباد خبر داد و اضافه کرد: پول کشاورزان به تازگی پرداخت شد و اراضی حاشیه راه آزادسازی شده است که نقش مهمی در تکمیل این طرح دارد.

او ادامه داد: با این وجود همچنان مشکل آزادسازی اراضی در روستای خراجی وجود دارد که چنانچه کشاورزان این منطقه نیز همکاری کنند این قطعه به زودی تکمیل می‌شود.

مقصودی با اشاره به احداث ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان در سال ۱۴۰۰ گفت: از این میزان ۶۰ کیلومتر در امسال افتتاح می‌شود که ۳۵ کیلومتر آن به تازگی افتتاح شد و بهره‌برداری از ۶ کیلومتر از محور بن به داران، ۶ کیلومتر از محور بروجن به دهاقان و چهار کیلومتر از مسیر شهرکرد به شلمزار از دیگر طرح‌های پیش‌بینی شده است.

او افزود: همچنین هفت دستگاه تونل به طول ۱۱ کیلومتر و هفت دستگاه پل نیر در محور‌های ارتباطی استان در دست ساخت است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار