وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد با وجود اینکه چندین تن از نظامیان این کشور در عملیاتی در سوریه کشته شدند، بازهم عملیات خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آلمان، وزارت دفاع ترکیه تاکید کرد عملیات نظامی خود را در خاک سوریه ادامه خواهد داد.

این وزارت خانه با صدور بیانیه ای گفت: عملیات آغاز شده (عملیات سپر فرات) به دست نیرو‌های مسلح ترکیه علیه تروریست‌هایی که یک زن بی‌گناه را در منطقه شمال شرقی سوریه زخمی کرده بودند، ادامه خواهد داشت.

وزارت دفاع ترکیه در ادامه اضافه کرد: ۷ تن از شهروندان غیرنظامی روز گذشته در حملات راکتی از طرف عناصر مسلحی که آنکارا آن‌ها را در گروه تروریستی قرار داده است، زخمی شدند. این اتفاق در شمال شرقی سوریه و شهر عفرین رخ داد.

روز گذشته در عملیاتی که برخی از گروه‎های کُرد موسوم به «نیرو‌های آزادی بخش عفرین» در شمال شرقی سوریه و در حوالی «شرا» در شهر عفرین انجام دادند، یک خودروی نظامی ترکیه مورد هدف قرار گرفت و ۵ تن از سربازان این کشور کشته شدند.

وزارت دفاع ترکیه نیز در گزارشی اعلام کرد در حمله به نظامیان این کشور حین عملیات «سپر فرات» در سوریه، یک خودروی زرهی مورد هدف قرار گرفته است که تنها ۲ سرباز ترکیه کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار