رهبر کره شمالی از فرماندهان و مقامات این کشور خواست بر پاسخگویی فعال و تهاجمی به هرگونه تنش نظامی از سوی دشمنان تمرکز کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رهبر کره شمالی در نخستین تمرینات نظامی فرماندهان و افسران سیاسی ارتش سخنرانی کرد و از آن‌ها خواست تا برای یک پاسخ فعال و تهاجمی به تحریکات دشمن آماده باشند.

خبرگزاری دولتی کره شمالی «KCNA» امروز (جمعه) گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبرکره شمالی در دیدار از تمرینات نظامی  فرماندهان و مقامات این کشور  از آنها خواست که در تکمیل آماده سازی برای پاسخگویی فعال و تهاجمی به هرگونه تحریک نظامی از سوی دشمنان تمرکز کنند.

کیم جونگ اون، با بیان اینکه نیرو‌های متخاصم در حال حاضر به طور سیستماتیک توانایی‌های خود را برای حمله به کره شمالی تقویت می‌کنند، اعلام کرد: آنها تسلیحات را افزایش و در حال انجام انواع رزمایش‌های جنگ آمیز و پایدار برای حملات احتمالی هستند و  عزم و مبارزه ارتش ما  برای ریشه کن کردن این تنش‌ها، سخت‌تر شده و باید آماده پاسخگویی به هرگونه تحریک نظامی از سوی دشمنان بود.

تمرینات نظامی کره شمالی از ۲۴ تا ۲۷ ژوئیه با حضور فرماندهان نظامی و کمیسر‌های سیاسی، اعضای کمیته اجرایی ارتش، حزب کارگران کره و مقامات وزارت دفاع برگزار شد و هدف از آن هدف ایجاد اتحاد نظامی و وفاداری به کشور بیان شده است.

این در حالی است که آمریکا و کره جنوبی در حال آماده سازی برای انجام یک تمرین مشترک نظامی در ماه اوت از طریق شبیه‌سازی رایانه‌ای هستند. دو کشور از سال ۲۰۱۸ برای حمایت از مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای بین واشنگتن و پیونگ یانگ چنین تمریناتی را انجام داده اند.

روز گذشته، کره جنوبی از استقرار سیستم‌های پیشرفته خمپاره‌ای ۸۱ میلی متری با سرعت و دقت آتش بهبود یافته با فناوری سیستم موقعیت یابی لیزر  خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
دمت گرم!
چه اعتماد بنفس و جراتی
آخرین اخبار