سرپرست مدیریت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان وبلوچستان از راه اندازی سامانه‌های تردد نفتکش‌ها و V-Sat با هدف پایش، نظارت و کنترل قاچاق سوخت در ۶ گلوگاه ورودی استان خبر داد.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان وبلوچستان در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اینکه سهم عمده‌ای از قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی سیستان وبلوچستان از استان‌های عمقی کشور است،در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در ۶ گلوگاه ورودی استان نظارت‌ها باید مظاعف شود و در این خصوص سامانه صدف برای مدیریت عرضه راه اندازی شده است.
باغ‌شیرین افزود: سامانه‌های تردد نفتکش‌ها و V-Sat هم با هدف پایش، نظارت و کنترل قاچاق سوخت راه اندازی شده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هم در این نشست گفت: از زمان اجرای این طرح‌ها در سطح ملی، روزانه بالغ بر ۱۰ میلیون لیتر کاهش فرآورده و تخصیص فرآورده‌ها به واحد‌های تولیدی داشتیم.
محبی افزود: واحد‌های تخصیص سوخت به واحد‌های متولی، نظارت بیشتری بر توزیع داشته باشند چرا که در صورت خروج این سوخت از شبکه توزیع، مسئولان مربوطه به عنوان شریک جرم محسوب شده و در مراجع قضایی برایشان تشکیل پرونده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار