اتاق اصناف کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد کلیه واحد‌های صنفی با ستاد ملی کرونا همکاری کنند تا شاهد پلمب‌ احتمالی واحد‌های صنفی نباشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اتاق اصناف مرکز استان کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونای کشور و ستاد کرونای استانی و شهرستانی:

 کلیه ادارات و بانک‌ها و کلیه اتحادیه‌های صنفی و گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ از روز دوشنبه  ۲۵مرداد تا شنبه  ۳۰مردادماه تعطیل است.

با توجه به پیک پنجم کرونا از کلیه واحد‌های صنفی تقاضا داریم برای همکاری با ستاد ملی کرونا محدودیت‌های اعمال شده را انجام دهند تا شاهد پلمب‌ احتمالی واحد‌های صنفی نباشیم.

همچنین از تمامی واحد‌های صنفی غیر ضروری در گروه یک درخواست می‌گردد جهت همکاری با ستاد کرونا و حفظ سلامت عامه همشهریان در صورت امکان اقدام به تعطیلی واحد صنفی و یا محدود کردن ساعات فعالیت خود کنند.

طبق بند۲۲ ماده ۳ مصوبه غذا خوری‌ها، فست فود‌ها و رستوران ها بایستی مطلقا تعطیل گردند تا به بهانه بیرون بر نسبت به ارائه غذا در پیاده رو‌ها اقدام نکنند.

استفاده از ماسک در کلیه واحد‌های ارائه دهنده خدمات الزامی است وارائه خدمات توسط اصناف به افراد فاقد ماسک ممنوع می باشد.

رئیس اتاق اصناف از کلیه همشهریان درخواست کرد به منظور پیشگیری از همه گیری بیماری با اصناف همکاری صمیمانه داشته باشند تا شاهد تعطیلی مجدد در این زمینه نباشیم.

روابط عمومی اتاق اصناف کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
باسلام چرا وقتی تماس باامور اصناف تماس میگیرم ودرموردیکی از پاساژها که قانون زیرپا گذاشته والان بازودرحال کارآست جواب نمی دهند؟
آخرین اخبار