مدیر بیمارستان ناظران مشهد اعلام کرد؛

نیاز بیماران بستری در آی سی یو به ۱۰ دستگاه ونتیلاتور

مدیر بیمارستان ناظران مشهد گفت: بیماران سرطانی-کرونایی بستری در آی سی یوی بیمارستان ناظران به ۱۰ دستگاه ونتیلاتور نیاز دارند.

حمید پیله‌ور مدیر بیمارستان ناظران مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه این بیمارستان نوساز و خیر‌ساز است و از دی ماه سال ۹۹ آغاز به کار کرده، گفت: قیمت هر دستگاه ونتیلاتور  ۳۸۶ میلیون تومان است که باتوجه به وجود ۱۲ تخت در آی سی یوی بیمارستان برا بیماران سرطانی، کرونایی و سرطانی-کرونایی اکنون به ۱۰ دستگاه ونتیلاتور جهت درمان این بیماران نیاز داریم.

او افزود: در حالی که موج پنجم کرونا در مشهد این شهر را به حالت بحرانی رسانیده و افراد زیادی در بیمارستان‎ها بستری هستند، لذا افراد خیر و فعالان اقتصادی با کمک‌های خداپسندانه خود می‌توانند این مجموعه را در درمان این بیماران یاری کنند و به رفع نیاز به دستگاه ونتیلاتور اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید


مدیر بیمارستان ناظران مشهد با اشاره به اینکه این بیمارستان، برای کمک به سایر بیمارستان‌های مشهد، بیماران کرونایی را نیز پذیرش می‌کند، بیان کرد: در این بیمارستان واکسن کرونا تزریق و سی تی اسکن ریه گرفته می‌شود و مجهز به کلینیک رمدسیویر می‎باشد.

پیله‌ور با اشاره به اینکه بیمارستان ناظران با رویکرد بخش‌های آنکولوژی و هماتولوژی فعالیت می‌کند، تاکید کرد: برای درمان این بیماران نیاز به خون داریم که در این رابطه هم مردم و خیران می‌توانند به کمک بیماران بیایند و در این عمل خیرخواهانه شرکت کنند.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار