رژیم صهیونیستی از ترس تکرار شلیک موشک از جنوب لبنان در سایه تنش با نوار غزه، سطح هشدار را در مرز‌های شمالی افزایش داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، رژیم صهیونیستی از ترس تکرار شلیک موشک های حماس از جنوب لبنان در سایه تنش با نوار غزه، سطح هشدار را در مرز شمالی خود با لبنان افزایش داد.

منابع نظامی رژیم صهیونیستی در مورد تغییر وضعیت جبهه با لبنان، که ۱۵ سال است آرامش نسبی دارد، به جبهه نظامی فعال هشدار داده اند، همانطور که در جبهه نوار غزه اتفاق افتاده است.

منابع امنیتی صهیونیستی مدعی اند که حرکت کشتی‌های نفتی ایران به لبنان با توجه به تهدید حزب الله مبنی بر پاسخ به هرگونه حمله به  این کشتی‌ها از طرف رژیم صهیونیستی، یک چالش جدی محسوب می‌شود.

چندی پیش، در پاسخ به تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به مرزهای لبنان، حزب الله ۱۹ موشک را در نزدیکی مزارع شبعا و جولان اشغالی برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ شلیک کرد.

صهیونیست‌ها اذعان می‌کنند که حزب الله بیش از ۱۳۰ هزار موشک و راکت دارد که می‌توانند به هر مکانی در شهرک‌های صهیونیست نشین حمله کنند.

در پی افزایش هراس از قدرت حزب الله، صهیونیست‌ها روز شنبه به نوار غزه برای تقویت نیرو‌های مرزی خود حمله کردند.

روز شنبه، رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران  مناطق مختلف در نوار غزه کرد و پس از ارسال جنگنده‌های خود از راه دریا نیز به مناطق مختلف در نوار غزه شلیک کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار