رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: نخستین مرکز جامع سلامت درمان‌بستر چهارمحال و بختیاری، در بازفت شهرستان کوهرنگ استان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نخستین مرکز جامع سلامت درمان‌بستر چهارمحال و بختیاری، در بازفت شهرستان کوهرنگ با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

او افزود: سطح خدمات بهداشت و درمان به دورترین نقاط استان گسترش یافته است به طوری که در همه روستاها، مرکز جامع خدمات سلامت ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: مرکز جامع سلامت درمان‌بستر بازفت دارای ۱۲ تخت بستری است و این تعداد تخت برای بستری موقت چند ساعته بیماران پیش‌بینی شده است.

او اظهار داشت: مجموع اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از مرکز درمان‌بستر بازفت ۲۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان اعتبار، ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه تامین تجهیزات و ۶۰ میلیارد ریال به قیمت روز هزینه ساخت این مرکز شده است.

شیرانی تصریح کرد: این مرکز دارای چهار بخش اداری، پزشکی، آزمایشگاهی و رادیولوژی است که می‌تواند خدمات قابل توجهی را به مردم این منطقه سخت‌گذر ارائه دهد.

مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: امید است با تلاش مسئولان، شاخص‌های خدمات‌رسانی به مردم شهرستان به ویژه مردم مناطق سخت‌گذر ارتقا یابد و خدمات مناسبی ارائه شود.

او افزود: در سال‌های اخیر با افتتاح طرح‌های بی‌شمار برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم شهرستان تلاش‌های زیادی است که هر چند همچنان نارسایی و کمبود‌هایی وجود که برای رفع آن نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتری هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار