جایگاه برتر استان یزد در ارائه خدمات و محصولات متنوع حوزه امنیت اطلاعات

مدیر کل فناوری اطلاعات استان یزد گفت: چهل و چهارمین پروانه فعالیت با عنوان خدمات فنی افتا به شرکت یزدی فعال در حوزه امنیت اطلاعات اعطا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان  یزد گفت: با توجه به الزام دستگاه‌های دولتی به استفاده از خدمات و محصولات دارای مجوز افتا، فعال بودن ۱۲ شرکت یزدی در حوزه امنیت اطلاعات که تاکنون ۴۴ پروانه فعالیت افتا دریافت کرده اند را زمینه ساز ارتقای مستمر سطح امنیت سایبری در کنار توسعه اقتصاد دیجیتال و اشتغال نخبگان و فارغ التحصیلان استان دانست.

او با اشاره به جایگاه برتر استان در ارائه خدمات و محصولات متنوع حوزه امنیت اطلاعات، افزود: چهل و چهارمین پروانه فعالیت با عنوان خدمات فنی افتا با گرایش نصب و پشتیبانی محصولات فتا به دوازدهمین شرکت یزدی فعال در حوزه امنیت اطلاعات اعطا شد.

پاکدل ادامه داد: برای مشاهده شرکت‌های دارای گواهی نامه و یا ثبت شرکت برای ارائه خدمات در حوزه‌های مدیریتی، عملیاتی، فنی، آموزشی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و محصولات، سامانه https://sec.ito.gov.ir  در سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir در دسترس است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار