در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

۱۵۲ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار می‌شود

۱۵۲ ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مهاباد در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اعلام کرد و گفت: در این هفته ۱۵۲ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی با محوریت حوزه‌ها و مساجد در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا سعی شده از برنامه‌های اجتماعی و جمعی برای حفظ سلامت شهروندان خودداری شده و بیشتر رویکرد مجازی به‌خود می‌گیرد.

مودبی اضافه کرد: افتتاح یک باب مدرسه در کوی فجر شهر مهاباد و بهره‌برداری از ۲ منزل مرمت شده اقشار آسیب پذیر شهرستان جزو برنامه‌های افتتاحی هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس از ۱۵۰ پیشکسوت به نیابت از ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مهاباد اذعان کرد: همچنین برگزاری رژه موتوری، غبارروبی از مزار شهدا و تجلیل از سربازان و خانواده‌های شهدا از برنامه‌های روز اول و دوم هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

۱۵۲ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار می‌شود

وی افزود: تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان، برگزاری نشست‌های فرهنگی و دیدار با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

این مقام نظامی همچنین بیان کرد: برگزاری میز خدمت در روستای قوپی باباعلی، اهدای خون، توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های روز چهارم و پنجم هفته دفاع مقدس در مهاباد است.

وی گفت: اعزام پزشکان به مناطق محروم و همکاری با کادر درمان برای واکسینه کردن روستائیان، برنامه زنده تلویزیونی با فرماندهان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.