امام جمعه مهاباد:

شهدا مظهر ایستادگی و مقاومت هستند

امام جمعه مهاباد گفت: شهدا مظهر ایستادگی، مقاومت و پایداری هستند و با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت از خود گذشتگی را تفسیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی با هر مذهب، قشر و سلیقه‌ای در جنگ تحمیلی شرکت کردند و نگذاشتند کشورمان به دست دشمنان بیفتد، بیان کرد: حضور تمام اقشار ایرانی در دفاع مقدس برای مردم ایران یک عزت و افتخار بزرگ است.

وی اظهار داشت: شهدا ایثار و از خود گذشتگی را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه باید از دستاورد‌های انقلاب و شهدا پاسداری کنیم و در راستای رشد معنوی از آن بهره ببریم، افزود: این امانتی است که باید آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

ماموستا امامی تصریح کرد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.