مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: شهر هفشجان واقع در این استان به عنوان مرکز المپیاد جوش کشور معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرانک کبیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهر هفشجان از سال ۹۸ میزبانی رویداد المپیاد ملی جوش را کسب کرده بود و هم اکنون این شهر به عنوان مرکز المپیاد جوش ایران انتخاب شده است.

او افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی آموزش فنی و حرفه‌ای کشور المیپاد ملی جوش تا اواسط آبان‌ماه ۱۴۰۰ در استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


کبیری اظهار داشت: پارسال همزمان با برگزار المپیاد ملی جوش در شهر هفشجان دختر ۱۳ ساله ساکن این شهر به عنوان استعداد این رشته معرفی شد.

او تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های و توانمندی‌های هنرمندان و صنعتگران استان، تقویت روحیه خودباوری، معرفی پتانسیل‌های استان، رونق گردشگری و نشان دادن قابلیت‌های استان با برگزاری این المپیاد‌ها در استان فراهم می‌شود.

کبیری گفت: اجرای هرچه بهتر این دوره از مسابقات، به حمایت حامیان مالی و همچنین صنعتگران این حوزه در استان به خصوص شهر هفشجان نیازمند است.

او بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی نوزدهمین دوره المپیاد‌های ملی در استان و کشور از اواسط تابستان آغاز شد و نفرات برتر صنعت جوش کشور در این دوره از المپیاد در شهر هفشجان به مدت دو روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

کبیری ادامه داد: شهر هفشجان در داشتن متخصصان زبده صنعت جوش کشور منطقه شناخته شده‌ای است و با وجود اینکه صنعت جوشکاری در این منطقه چندین سال سابقه دارد، اما این موضوع در سال‌های اخیر بیش از پیش مورد توجه واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار