در آیینی که با حضور مدیران کل کمیته امداد و آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد پذیرفته شدگان نخبه دارای رتبه‌های برتر کنکور مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین تجلیل از پذیرفته شدگان نخبه دارای رتبه‌های برتر کنکور مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام ،گفت: بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان مورد حمایت کمیته امداد دارای استعداد‌های علمی درخشان بوده و تلاش کمیته امداد این است در شکوفا شدن این استعداد‌ها نقش موثر داشته باشد.

او افزود: به همین خاطر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد، حمایت از نخبگان و افراد دارای استعداد‌های علمی در اولویت فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد قرار داشته و خدمات ویژه‌ای برای این قشر در نظر گرفته شده است.

او اظهار کرد: مددجویانی که در میان مشکلات و تنگنا‌های زندگی توانسته اند به مدارج بالای علمی، تحصیلی و شغلی برسند قطعا در آینده به افراد تأثیرگذاری در جامعه تبدیل می‌شوند.

مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه حمایت از روند تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از خدمات ماندگار کمیته امداد است گفت: اعتقاد ما این است که هیچ دانش آموز و یا دانشجوی نیازمندی نباید بخاطر مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازبماند و همه ما باید به تحقق چنین مهمی کمک کنیم.

او با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانش آموزان گفت: از آنجایی که هنوز تحصیل دانش آموزان عمدتا به صورت مجازی است تأمین لوازم تحصیلی هوشمند مورد نیاز دانش آموزان از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش استان ایلام بوده که با همکاری برخی دستگاه‌ها از جمله استانداری، کمیته امداد و خیرین انجام می‌گیرد.

در این آیین که به صورت ویدئو کنفرانس و در ارتباط با همایش مرکزی کمیته امداد در تهران برگزار شد از تعدادی از دانشجویان نخبه دارای رتبه‌های برتر کنکور استان ایلام تجلیل شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.