مدیر سنگ آهن جلال آباد گفت: از زمان واگذاری تاکنون میزان نیروی انسانی در مجتمع بیش از دو برابر رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین شیخ علی بابایی مدیر سنگ آهن جلال آباد گفت: طی ۱۱ ماه گذشته مجتمع سنگ آهن جلال آباد موفق به استخراج بیش از ۵ میلیون تن سنگ آهن کلوخه از معدن جلال آباد شد که باعث تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌ها در این مدت شده است.

اودر ادامه افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲ میلیون تن سنگ آهن از معدن جلال آباد استخراج شده که ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

در سال ۱۳۹۹ این مجتمع موفق به تولید ۵ میلیون و ۹۴۰ هزار تن سنگ آهن شده است که این میزان تولید در مدت بهره برداری معدن یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

او با اشاره به واگذاری معدن سنگ آهن جلال آباد به راهبر (بخش خصوصی) از سال ۹۵ تاکنون گفت: از زمان واگذاری تاکنون میزان نیروی انسانی در مجتمع بیش از دو برابر رشد داشته است.

در ممیزی عملکرد H.S.E.E ایمیدرو در سال ۱۳۹۹، عملکرد مجتمع‌های تابعه ایمیدرو بررسی شدند که بر اساس امتیازات، مجتمع سنگ آهن جلال آباد موفق به کسب عنوان برتر این ارزیابی گردید.

در این ممیزی شاخص‌هایی نظیر زیر ساخت‌های H.S.E.E، کنترل ایمنی عملیات، مدیریت سبز، آب و فاضلاب، فضای سبز، پیمانکاران، ریسک و آموزش ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سنگ آهن ، معادن ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار