خطیب جمعه انار گفت: حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی در پاکستان ، روسیه ، سوریه و ترکیه یک رزمایش دیپلماتیک ، امنیتی و نظامی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام و امام صادق علیه السلام گفت: پیامبر اسلام به عنوان یک اسوه حسنه است که سبک زندگی انسان‌ها براساس زندگی آن حضرت تنظیم می‌شود و فردای قیامت نیز شاخص ارزیابی و حسابرسی ما به‌ اندازه شباهت ما به رسول الله است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب وظیفه مهم دولت را اولویت اقدام برای خنثی سازی تحریم‌ها دانستند؛ یکی از اولویت‌های دولت باید مبارزه با فساد و مفسدان باشد که نیاز به عزم ملی دارد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها گفت: حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی در پاکستان ، روسیه ، سوریه و ترکیه یک رزمایش دیپلماتیک ، امنیتی و نظامی بود که پیام‌ها و هشدار‌های روشنی را برای دشمنان ایران و مزدوران آن‌ها به همراه داشت.

او با اشاره به فوت همسرشان بر اثر بیماری و تشکر از مردم برای ابراز همدردی افزود:داشتن همسر خوب ، مهربان و دلسوز از نعمت‌های الهی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار