مدیر‌عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: چند مورد از دغدغه های شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات، اخذ مجوز و قطعات مورد نیاز وارداتی است.

مرتضی داوودی مدیر‌عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، درخصوص دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و محیط بخار آب اکسیژنه پلاسمایی گفت: دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و محیط بخار آب اکسیژنه پلاسمایی، یک ضد عفونی کننده سطوح بر پایه تکنولوژی پلاسما با اثرگذاری بالا است.

او افزود: بهمن‌ماه سال گذشته دستگاه ضد عفونی کننده رونمایی و در خرداد‌ماه امسال مجوز تجاری سازی و تولید انبوه به محصول داده شد.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت دانش بنیان ادامه داد: تکنولوژی پلاسمای به کار رفته در محصول، تنها در انحصار کشور آمریکا می‌باشد. شرکت دانش بنیان ما توانسته با دستیابی به تکنولوژی پلاسما، محصول را در قالب طرح کلان ملی به انجام برساند.

داوودی در خصوص ویژگی‌های ضدعفونی کننده سطوح بر پایه تکنولوژی پلاسمای سرد بیان کرد: ضد عفونی کننده سطوح بر پایه تکنولوژی پلاسما، سازگاری با گستره زیادی از مواد، ضدعفونی کردن سطوح بدون قرنطینه سازی، قابلیت جابجایی تجهیزات برای استفاده در مکان‌های مختلف و استفاده آسان از دستگاه، بدون هرگونه باقیمانده در سطوح از ویژگی‌های بارز دستگاه ضدعفونی کننده سطوح است.

او با اشاره به دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان در روند تولید و عرضه محصولات تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان فرایند اخذ مجور ساخت و تولید انبود محصولات است؛ دغدغه دیگر ما در مورد قطعات مورد نیاز برای ساخت محصول است، زیرا بعضی از قطعات وارداتی است و دسترسی سریع به قطعات در بعضی موارد سخت است؛ این مسئله باعث کند شدن روند تولید انبوه محصولات می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تاکید کرد: دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و محیط بخار آب اکسیژنه پلاسمایی در مکان‌های عمومی و خصوصی مانند، حمل و نقل عمومی، سازمان‌ها و ادارات، اماکن مذهبی، مدارس و مراکز آموزشی، پادگان‌ها و اماکن نظامی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی قابل استفاده است.

انتهای پیام// ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.