جمعیت هلال احمر فارس برای مقابله با حوادث جوی و بارندگی در سراسر استان ۱۶۰ نیروی خود را به حالت آماده باش نگه داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از آماده باش این جمعیت برای شروع فصل بارندگی در سراسر استان خبر داد و عنوان کرد: ۱۶۰ نیروی هلال احمر در آماده‌باش هستند.

او با بیان اینکه ۳۴ شعبه هلال احمر در سطح شهرستان‌های استان فعال است، افزود: در هریک از این شعب دو تیم عملیاتی برای ارائه خدمات در حوادث شهری از جمله آبگرفتگی وسیلاب آماده هستند تا در صورت نیاز به کمک سایر دستگاه‌ها مانند شهردای، آتش‌نشانی و آب و فاضلاب بیایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین از آماده‌باش ۳۲ پایگاه ثابت جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، دو پایگاه امداد کوهستان، تیم‌های واکنش سریع و سگ‌های تجسس هم خبر داد.

او در مورد بارش تگرگ و باران شدید در جاده نورآباد شیراز در روز گذشته و بروز مشکلات برای تردد خودرو‌ها در این جاده، گفت: با وجود بارش باران و تگرگ در این منطقه هیچ مشکلی به لحاظ تردد وسایل نقیله نداشتیم و مشکل خودرو‌ها در هنگام تردد از این جاده در حدی نبود که نیاز به امدادرسانی داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.