خبرگزاری سانای سوریه از شنیده شدن صدای چند انفجار در آسمان استان حمص خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، خبرنگار خبرگزاری دولتی سانای سوریه از شنیده شدن صدای چندین انفجار در آسمان استان حمص سوریه خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پدافند هوایی سوریه به اهداف خصمانه در آسمان حمص پاسخ داد. خبرگزاری سانا اعلام کرد تجاوزگران صهیونیست نقاطی را در مناطق میانی و ساحلی حومه حمص هدف قرار دادند.

همچنین خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد رژیم صهیونیستی به اهدافی در استان‌های غربی حمص و طرطوس حمله کرده است.

خبرگزاری سانا نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد حدود ساعت ۱۹:۱۶ شب به وقت محلی، دشمن اسرائیلی تجاوزی هوایی را از سوی شمال بیروت به انجام رساند و برخی از مناطق را در منطقه ساحلی مرکزی هدف قرار داد. به گفته این منبع نظامی، پدافند هوایی سوریه موفق شد جلوی برخی از موشک‌های دشمن را گرفته و بیش‌تر آن‌ها را سرنگون کند.

این منبع همچنین گفت این تجاوز به زخمی شدن دو سرباز و برخی خسارت‌های مادی منجر شد. همچنین وزارت دفاع سوریه درباره این حمله اعلام کرد که حدود ساعت ۱۹:۱۶ شب، دشمن صهیونیست حمله هوایی از سمت شمال بیروت انجام داده و در این حمله برخی نقاط در مناطق مرکزی و ساحلی را هدف قرار داده است.

وزارت دفاع سوریه تاکید کرد که پدافند هوایی، با موشک‌های دشمن مقابله کرده و بیشتر آن‌ها را سرنگون کرد و این حمله به مجروح شدن دو سرباز و برخی خسارت‌های مادی منجر شد.

گفتنی است چند روز پیش نیز دشمن صهیونیستی با شلیک چند موشک از شمال سرزمین‌های اشغالی، یکی از نقاط حومه دمشق در منطقه زاکیه را هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
بزنن موشک نابودش کنند مقابله به مثل کنند نزنند! میزنه ، صهیونیستها خیلی کثیف و حرامزاده هستتد؛ لازم موشک بزنن تو تلاویو و حیفا و محکم هم بزنن و پشیمانشان کنند
آخرین اخبار