اجرای طرح ترافیکی زمستانی به منظور هم افزایی توان عملیاتی نهاد‌ها و سازمان‌های همکار با نیروی انتظامی در راه‌های برفگیر جنوب کرمان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی اکبر سنجری، رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: طرح ترافیکی زمستانی به منظور هم افزایی توان عملیاتی نهاد‌ها و سازمان‌های همکار با نیروی انتظامی و نظارت، کنترل و تسهیل در تردد کاربران ترافیکی در راه‌های برفگیر جنوب استان از ۱۸ آبان ماه آغاز شده است و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد.

او افزود: هدف ازاجرای طرح ترافیکی زمستانی، تردد آسان و ایمن برای رانندگان به منظور سفری ایمن و بدون حادثه است.

رئیس پلیس راه جنوب استان تصریح کرد: با توجه به حساسیت تردد در کلیه راه‌های برفگیر جنوب کرمان و خصوصاً گردنه" سربیژن" و محور "دهبکری" پلیس با تمام توان و تجهیزات و با همکاری اداره کل راهداری، هلال احمر، آتش نشانی و مرکز فوریت‌های پزشکی به صورت مستمر و فعالانه جهت خدمات دهی و کنترل ترافیک در محور‌ها حضور داشته و از تردد خودرو‌های ناایمن و فاقد تجهزات ایمنی، جلوگیری به عمل می‌آورد.

سرهنگ سنجری بیان کرد: هنگام ریزش برف و باران در محور‌های کوهستانی و برفگیر که باعث یخ زدگی و لغزندگی جاده می‌شوند، رانندگان باید برای حفظ جان خود و دیگران از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز، سبقت غیر مجاز و انحراف خودداری کنند و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار