رئیس اورژانس کشور:

اورژانس کشور ۱۸ شهید خدمت تقدیم کرده است

میعادفر گفت: اورژانس کشور ۱۸ شهید خدمت در حوزه مقابله با ویروس کرونا تقدیم کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه (س)جعفر میعادفر ، رئیس سازمان اورژانس کشور در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به فعالیت سه هزار پایگاه اورژانس در سطح کشور گفت: ۵۰ پایگاه هوایی، دو پایگاه دریایی و ۲۰۰ اورژانس موتوری در ایران فعالیت دارند.

او با بیان این که ۲۴ هزار نفر در اورژانس به مردم در نقاط مختلف کشور ارائه خدمت می‌کنند، گفت: سالانه حدود پنج میلیون ماموریت را انجام می‌دهیم که ۵۰۰ هزار مورد از آن‌ها مرتبط با حوادث ترافیکی و برای انجام چهار و نیم میلیون ماموریت به منازل مردم مراجعه می‌کنیم که این موضوع نشان از امین بودن نیرو‌های اورژانس است.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در شرایطی که بیماران بدترین شرایط را تجربه می‌کنند نیرو‌های اورژانس با روی باز و بدون دریافت هزینه به کمک بیمار می‌پردازند.

او از بالا بودن هزینه‌های اورژانس هوایی یاد کرد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ تا سه میلیارد ریال برای پایگاه‌های هوایی اورژانس در سال هزینه می‌کنیم و هر ماموریت برای اورژانس هوایی نزدیک به یک میلیارد ریال هزینه دارد.

میعادفر با اشاره به این که در بسیاری از کشور‌ها موضوع پیوند قلب با استفاده از اورژانس هوایی انجام نمی‌شود، افزود: روز گذشته سی و پنجمین انتقال قلب به همت نیرو‌های اورژانس انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور از تقدیم ۱۸ شهید خدمت در حوزه مقابله با کرونا یاد کرد و گفت: ۱۰ هزار تَن از نیرو‌های اورژانس با بیماری کرونا درگیر شدند و این آمار نشان می‌دهد که این افراد بدون هیچ چشم‌داشتی به دنبال ارائه بهترین خدمت به مردم حتی در شرایط کرونایی هستند.

او  با بیان این که نیرو‌های اورژانس سفیران واقعی نظام در میان مردم هستند، تصریح کرد: خدمت به مردم افتخار ما است و امیدواریم با عنایت امام زمان (عج) بتوانیم خدمات گسترده‌تری به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار