رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: حدود ۲۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد  گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، ۳۲ کیلومتر جاده برهان در مهاباد - بوکان در سه مرحله، ۴۵ کیلومتر محور مهاباد - سردشت و ۳۲ کیلومتر جاده مهاباد - پسوه برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون علاوه برمحور‌های اصلی محور‌های روستایی نیز همگی باز و تردد در آن جریان دارد، افزود: ۱۹ کیلومتر از جاده روستایی "آفان" نیز از روز گذشته با استفاده از ۲ دستگاه برف روب سنگین و نیمه سنگین برف روبی شد، ولی تردد در این منطقه همچنان نیاز به زنجیرچرخ دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: با برف روبی این محور‌ها همچنین ۱۶۵ دستگاه انواع خودرو نیز در محور‌های مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان نیز با همکاری عوامل راهداری این شهرستان رهاسازی شد.

خادمی ارتفاع برف در گردنه‌های برفگیر این محور‌ها را حدود ۳۰ سانتی متر اعلام کرد و گفت: طی ۲ روز گذشته ۲۵ نفر از راهداران با استفاده از ۱۳ دستگاه انواع ماشین آلات مختلف برف روبی و استفاده از بیش از ۱۰۰ تن شن و ماسه در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.