مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: نیرو‌های امدادونجات سازمان آتش‌نشانی موفق به نجات جان دو کارگر آسیب‌دیده در کرمان شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا میرزایی در تشریح حادثه مربوط به پروژه فاضلاب شهری کرمان، گفت: بر اثر ریزش دیواره کانال فاضلاب، کارگر مشغول در این پروژه زیر خاک مدفون شده بود.

او  افزود: این حادثه در بلوار «هوانیروز» خیابان «لاله جنوبی» و بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی و ریزش دیواره کانال رخ داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان تصریح کرد: نیرو‌های امدادونجات از ایستگاه شماره ١٠ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی، پس از ایمن‌سازی محل، عملیات آواربرداری را آغاز کردند.

میرزایی بیان کرد: نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی خوشبختانه موفق شدند فرد حادثه‌دیده که یک جوان اهل کشور افغانستان است را زنده از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

او همچنین با اشاره به وقوع حادثه دیگری در شهر کرمان از نجات جان کارگر ساختمانی که دچار برق‌گرفتگی و مصدومیت شده بود، خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان افزود: یک کارگر ساختمانی به‌دلیل عدم رعایت نکات ایمنی دچار برق‌گرفتگی شده بود که تیم امدادونجات این سازمان از ایستگاه شماره ٢ بلافاصله در محل حادثه حاضر شد و با ایمن‌سازی محل حادثه از وقوع حادثه ثانویه جلوگیری کرد.

او گفت : مکان حادثه در بلوار «شاهد»  بود و تیم امدادونجات سازمان آتش‌نشانی، شخص مصدوم را که پس از برق‌گرفتگی از طبقه دوم به پشت‌بام طبقه اول سقوط کرده بود، به خارج از محوطه کارگاهی منتقل کرده و جهت انجام اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس داد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار