کرمانی‌ها در مسابقات پارادو و میدانی نابینایان و کم بینایان مردان کشور در بندرعباس با کسب دو نشان نقره و یک برنز خوش درخشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: مسابقات پارادو و میدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در گروه مردان به میزبانی بندر عباس برگزار شد که تیم کرمان با ۳ ورزشکار به این مسابقات اعزام شد و نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

او با اعلام اینکه طی دو سال گذشته، به واسطه شیوع کووید ۱۹ ورزشکاران از میادین و مسابقات دور مانده اند، افزود: در این دوره از مسابقات با سه ورزشکار در بندرعباس حاضر شدیم که در پایان مجید پگاه موفق به کسب مقام دوم ۴۰۰ متر شد، ابوالفضل نجف آبادی نیز در ۱۰۰ متر به مقام دوم دست یافت و یاسر شجاعی هم در ۱۰۰متر در جایگاه سوم قرار گرفت.

صادق زاده با اشاره به توان بالقوه و استعداد‌های نهفته ورزشکاران کرمانی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته، امیدوارم در مسابقات آتی تعداد بیشتری از ورزشکاران به مسابقات اعزام شوند و برای استان و کشورافتخار آفرینی کنند.

او از همه نابینایان و کم بینایان دعوت کرد، با روی آوردن به ورزش همگانی و حرفه‌ای زمینه رشد و توانمند سازی را برای خویش فراهم آورند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار