۸ هزار و ۲۰۷ اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، راستگو مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تحقق بیش از ۷۲ درصد از تعهد استان در امسال برای ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد خبر داد.

او افزود: بر اساس تعهد ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد، ثبت  ۱۱ هزار و ۳۶۱ اشتغال جزو تعهدات استان است که تاکنون ۸ هزار و ۲۰۷ مورد اشتغال معادل ۷۲.۳ درصد تعهد پیش بینی شده توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن، صنعت معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بنیاد شهید و امورایثارگران، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در سامانه رصد ثبت شده است.

راستگو عنوان کرد: بر اساس تعهدات دستگاه ها، بیشترین تعداد اشتغال تعهد شده برای ثبت در سامانه رصد مربوط به شهرستان بیرجند و پس از آن به ترتیب شهرستان‌های مربوط به طبس، قاینات و نهبندان است.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: بر اساس اطلاعات اخذ شده از سامانه رصد، تاکنون شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاینات بیشترین تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه مذکور را داشته اند و شهرستان فردوس با ۸۶.۶ درصد تعهد، بیشترین میزان تحقق تعهد پیش بینی شده را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.