حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت:معلم باید تراز حقوقش با هیئت علمی دانشگاه یکی دیده شود و خوشبختانه مجلس نگاه خوبی به معیشت معلمان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست فعالان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کرمان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در سالن پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن تبریک روز دانشجو گفت:دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نو پا است و به آن باید فرصت داده شود و تلاش شود به نقطه تعالی خودش برسد.

اوافزود: معلمی که باید سر کلاس برود باید با آرامش خاطر سرکلاس برود و دغدغه و مشکل نداشته باشد من می‌گویم معلم باید تراز حقوقش با هیئت علمی دانشگاه یکی دیده شود و چه فرقی می‌کند خوشبختانه مجلس نگاه خوبی به معیشت معلمان و این مسئله داردو خود رئیس جمهور هم نگاه خوبی دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور بیان داشت: از دانشجویان تشکر می‌کنم که مطالبات به حق خودشان را بیان کردند و باید با ما ارتباط بگیرند.

اوافزود: خیلی‌ها تلاش می‌کنند روز دانشجو را از درون تهی کنند، ولی جریان اصیل انقلاب به دنبال این است که روز دانشجو روز فهم ، بصیرت ،استقلال و مطالبه‌گری دانشجو باشد ولی جریان‌هایی نمی‌خواهند دانشگاه این را داشته باشند ومی خواهند دانشگاه را بی‌هویت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور بیان داشت: مطالبه گری شما به حق است و باید انجام شود، ولی نباید مطالبات شما به بی هویتی منتهی شودو نسبت به شغل تان بی انگیزه کند و این شغل معلمی توفیق می‌خواهد و شغل انبیا است و قدر بدانیم رسالت شما دین و قرآن است و این به این معنی نیست که من مسئول نسبت به مطالبات شما بی توجه باشم.

روز دانشجو

حجت الاسلام والمسلمین تقوی تصریح کرد:دشمن با تمام قدرتش نمی‌تواند مسیر انقلاب را عوض کند مگر اینکه ما از درون تهی شویم مسیر انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است با خون سردار سلیمانی‌ها خیلی‌هایی که ادعای وطن پرستی می‌کنند در این کشور با یک فوت اسلام و کشور را به باد می‌دهند حاج قاسم سلیمانی وطن پرست بود جانش را داد و حاضر نبود یک وجب از خاک را دشمن بگیرد و ما شهدای بزرگی داشتیم که با خون خودمسیر انقلاب را آبیاری کردند.

اوافزود: دانشگاه فرهنگیان در حال شکفته شدن است و دانشگاه فرهنگیان باید در همه عرصه‌ها از نظر کیفی و کمی به نقطه تعالی خودش برسد دانشگاه‌فرهنگیان نخبه‌های زیادی دارد که باید دیده شوند و شنیده شوند دانشگاه فرهنگیان به ویژه باید پای آرمان‌های انقلاب بایستد این معلمان باید نسل جدید را تربیت کنند و نباید نسل جدیدبی هویت باشد.

حجت الاسلام توان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ضمن تبریک روز دانشجو گفت: باید یاد آور تلاش‌ها و زحمات ودستاورد‌های دانشجو و قشر دانشجو که به عنوان یک مرجع در تاریخ جنبش دانشجویی کشیده‌اند باشیم.

اوافزود: از زمانی که جنبش دانشجویی در کشور فعال شده است تا به امروز تلاش‌های بسیاری جنبش دانشجویی ما داشته است به طور مثال حرکت ۱۳ آبان بوده است و حرکت دیگر مثل امروز در ۱۳۲۲دانشجویان ما را رقم زدند و این دو حرکت بسیار ماندگار است دانشجو وهر قشر دیگری وقتی می‌تواند اثرگذار باشد که از خود محوری به سمت واقعیت محوری و خدا محوری بروند و از خودمحوری جدا شود می‌تواند اثرگذار باشد نمونه بارز آن حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار