در پی وقوع طوفان و گردباد پرقدرت در کنتاکی و چند ایالت دیگر آمریکا دست کم ۵۰ نفر کشته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، رسانه‌ها به نقل از اندی بشیر، فرماندار کنتاکی گزارش دادند که دست کم ۵۰ نفر در اثر موج گردباد‌هایی که کنتاکی و سایر ایالت‌های آمریکا را در اواخر جمعه و صبح شنبه در نوردید، کشته شدند.

واشنگتن پست به نقل از بشیر در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی محلی WLKY گفت که احتمال افزایش تعداد کشته‌ها وجود دارد و این واقعا دلخراش است.

بشیر، فرماندار ایالت کنتاکی، در مصاحبه خود ضمن اعلام وضع اضطراری در این ایالت، اظهار داشت که شهرستان‌های گریوز و میفیلد بیشترین خسارات را متحمل شدند.

طبق گفته فرماندار کنتاکی، بر اثر طوفان و گردباد سقف یک کارخانه فرویخت و ساختمان دادگستری شهرستان گریوز و زندان مجاور آن آسیب دید.

 گزارش‌های محلی حاکی از این است که در اثر گردباد در ایالت تنسی در شرق آمریکا ۳ نفر کشته شدند. در شهرستان اوبیون نیز یک نفر در اثر طوفان جان خود را از دست داد. همچنین بر اثر تخریب یک خانه سالمندان در ایالت آرکانزاس یک نفر کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

 کنتاکی آمریکا

طوفان آمریکا

خرابی طوفان

آوار و خرابی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
امام جعفرصادق (علیه‌السلام)»:
فلا یبقی فی الأَرضِ خَرابٌ اِلاّ و عُمِّرَ.
در حکومت حضرتش جای مخروبه‌ای در زمین باقی نمی‌ماند الّا آنکه آباد می‌گردد. (بشارة‌الاسلام، ص ٩٩)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
حضرت مهدی(ع):
إنّا غَیرُ مُهمِلینَ لِمُراعاتِكُم ولا ناسین لِذِكرِكُم و لَولا ذلِكَ لَنَزلَ بِكُم اللّأْواءُ وَاصطَلَكُمُ الأَعداءُ.
ما در رعایت حال شما هیچ کوتاهی نمی‌کنیم و یاد شما را از خاطر نمی‌بریم وگرنه محنت و دشواریها شما را فرا می‌گرفت و دشمنان شما را از بُن و ریشه قلع و قمع می‌ساختند. (بحار، ج ٥٣، ص ٧٢)
آخرین اخبار