آرامگاه مطهر مربی تربیت بدنی، شهید سرافراز "محمد رضا سلطان پناه" با حضور خانواده معزز شهید و مدیرکل آموزش و پرورش یزد گلباران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ با حضور خانواده معزز شهید، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استان، قبر مطهر شهید گرانقدر "محمد رضا سلطان پناه" گلباران و عطر افشانی شد.

محسن موحدی فرد در سخنانی با اشاره به جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همواره نیازمند برقراری ارتباط روحی و روانی با شهدا هستیم و برگزاری مراسم‌ها و یادواره شهدا و بازگویی ازخودگذشتگی و جانفشانی آن‌ها نیاز امروز جامعه ما است.

نواختن مارش از سوی گروه سپاه همیشه سرافراز الغدیر استان، اجرای دکلمه دانش آموزی و ادای احترام گروه پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی از برنامه‌های این مراسم بود.

لازم به ذکر است شهید والامقام، مربی تربیت بدنی "محمد رضا سلطان پناه" با شروع جنگ تحمیلی در خدمت جنگ قرار گرفت و پس از ۹ بار شرکت در عملیات‌های مختلف در ۱۳ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به آرزوی قلبی خود دست یافت و به مقام رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار