رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: مشکلات چهار واحد تولیدی استان همدان در ستاد تسهیل بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و گفت: این واحد‌ها در زمینه داروسازی، بسته بندی میوه، تولید گوشت مرغ و خوراک دام مشغول تولید هستند.

او روز سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: «هگمتان دارو»، «کیمیا کوه»، «همسان سازان جهانی» و «نگین مرغ الوند» واحد‌های تولیدی استان هستند که در مسیر فعالیت با مشکلاتی در زمینه دریافت تسهیلات و تعیین تکلیف بدهی در بانک کشاورزی و موانعی در اداره دامپزشکی مواجه بودند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل راهکار‌های لازم برای گره گشایی از این واحد‌ها ارائه شد تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: واحد‌های تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آن‌ها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد و در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری می‌شود.

متین خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار گرفته و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

به گفته او از ابتدای امسال ۴۸ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان برگزار شده که صدور ۱۸۷ مصوبه حاصل این کارگروه تخصصی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.