بانک مرکزی در بخشنامه‌ای بر رعایت نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار تاکید کرد و در بخشنامه ای، نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه گذاری مدت دار را بین ۱۰ تا ۱۸ درصد سالیانه تعیین کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه گذاری مدت دار بین ۱۰ تا ۱۸ درصد سالیانه تعیین شده است.

 

 

نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه گذاری بین ۱۰ تا ۱۸ درصد اعلام شد


بیشتر بخوانید


تخلف برخی بانک‌ها در دریافت نرخ سود علی‌الحساب 

با استناد به متن همین بخشنامه، بررسی های بانک مرکزی از رعایت نکردن این موضوع از سوی برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری خبر می دهد؛ به  طوری که با استفاده از روش‌های متفاوت، نرخ سود موثر سپرده‌های ذی ربط فراتر از موارد گفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک مرکزی ، نرخ سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یارانه کاغذراقطع کنیدافتتاح سپرده رابه عهده نرم افزاربسپارید.سودفعلی سپرده گذارهم درروزتعطیل دربانک ملی محاسبه نمیشه.دولت کمتردست توجیب نیازمندان کند.هنوزبهزیستی میگه بودجه نیست این همه آدم ازکرونا مردندیعنی به مرده هایارانه میدهید.چون یارانه ومستمری روی هم درحدویزیت پزشک وداروی اعصاب نیست.چه برسه به نوارمغزوغیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
گرانی و مشکل از زمانی شروع شد که سود بانکی دستوری کم شد و پول مردم ناشی از همه جا راهی سایر بازارها گردید خنده داره میگویند مردم باید پول خود را در کار تولیدی بیاندازند و بانکها نمیتوانند این پولها را جمع کنند و در امور تولیدی و مفید سرمایه گذاری کنند اگر کار مفیدی هم بتوان کرد راه درست جمع کردن پولهای خرد مردم توسط بانکهاست که آنوقت است که این پولها را میتوان بکار مفید برای کشور زد به این که مسلم خیانت است باید گریه کرد مردم نابلد با پول خرد میتوانند و بانک تاجر و کار بلد با پول هنگفت نمیتواند هم مردم ضرر کردند هم بانکها هم کشور .
آخرین اخبار