ستادی برای احیاء واحد‌های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل ایجاد می‌شود

معاون اول رئیس جمهور از راه اندازی ستادی برای احیاء واحد‌های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر صبح امروز (جمعه) با حضور در چند کارخانه تولیدی و صنعتی با مدیران، عوامل و کارگران این واحد‌های تولیدی به گفت‌وگو نشست و از نزدیک مراحل ساخت تولیدات و مشکلات پیش روی تولید در این کارخانجات را مورد بررسی قرار داد.

این بازدید در حالی انجام شد که معاون اول رئیس‌جمهور عصر سه شنبه هفتم دی‌ماه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دیدار کرده بود. او در این دیدار گفت: دولت به دنبال طراحی و اجرای برنامه‌ای تحت عنوان نهضت احیاء است تا بر اساس این طرح بنگاه‌های تولیدی که تعطیل شده و یا با ظرفیت پایین فعالیت دارند تحت حمایت قرار گیرند و با توانی جدید به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید و استاندار تهران نیز معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کرد، مدیران واحد‌های تولیدی به تفصیل مشکلات خود را اعم از کمبود سرمایه در گردش، بازپرداخت وام‌های بانکی، بدهی مالیاتی، صدور مجوزها، تامین مواد اولیه، وجود برخی مقررات زائد و... با معاون اول رئیس جمهور در میان گذاشتند.

در نهایت مقرر شد تا گزارشی کامل از مشکلات موجود از سوی استانداری تهران تهیه و پس از ارائه برای رفع آن‌ها با حضور مسئولان مربوطه اقدام شود.

مخبر در پایان این بازدید عزم دولت را برای رفع موانع پیش روی تولید در کشور بسیار قوی و جدی توصیف کرد و از راه اندازی ستادی برای احیا واحد‌های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
عملا شدین برره یه وزارتی دایر میکردن صد تا ستاد پیگیری که برای همه بودجه جور میکردن از کجا ؟ از جیب مردم در آخر هم فقط جیب مردم خالی میشد و لاغیر شما اهل کار و عمل نیستین
آخرین اخبار