معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: گردشگران و اتباع خارجی که وارد کرمان می‌شوند می‌توانند در فرودگاه کرمان روادید اخذ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت گردشگری در نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صنعت گردشگری استان در محل هتل پارس کرمان گفت: خوشبختانه امکان دریافت ویزای ایران برای گردشگران خارجی در برخی از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور در حال فراهم شدن است که نام فرودگاه بین‌المللی کرمان نیز در بین آن‌ها وجود دارد.

به گفته او ،این قبیل اقدامات در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی و امکان جذب بیشتر گردشگران خارجی است.

او  استان کرمان را به دلیل بهره‌مندی از جاذبه‌های متنوع و متعدد تاریخی و طبیعی، یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور دانست.

شالبافان می گوید: خوشبختانه در این خطه آثار ثبت جهانی زیادی وجود دارد و اخیرا گردشگری مقاومت نیز به این جذابیت‌ها افزوده شده است.
معاون گردشگری وزارت گردشگری گفت: وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در صدد تسهیل ورود مشتاقان و علاقمندان از داخل و خارج از کشور به استان کرمان است و تدوین و اجرای طرحی با هدف شناساندن آثار مرتبط با شهید سلیمانی در راستای ترویج گردشگری مقاومت در دستور کار  قرار دارد.

او گفت: معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری، تسهیل ورود گردشگران و تکمیل زیرساخت‌های از برنامه‌های اصلی این وزارتخانه در استان کرمان است.

شالبافان می گوید: کمک به تکمیل پروژه‌های صنعت گردشگری یکی از اقدامات مهم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی ماه‌های اخیر بوده و از محل تبصره ۱۸ منابعی برای فعال سازی، تکمیل و بازسازی پروژه‌های این صنعت اختصاص داده شده است که استان کرمان در این زمینه به شکل ویژه دیده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار