رئیس هیئت فوتبال زرند از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری سطح D فوتبال طی بهمن امسال در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مجتبی مولایی رئیس هیئت فوتبال زرند گفت: یکی از اتفاقات مثبت فوتبال زرند طی امسال حضور تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در لیگ برتر کشور بود.

مولایی می‌گوید: لیگ برتری شدن زرند در فوتسال شور و انگیزه بیشتری در جوانان علاقه‌مند به فوتبال و فوتسال به وجود آورده است.

به گفته او، در رشته فوتبال دو تیم فوتبال شهرداری زرند و شهدای جلال آباد در لیگ برتر استان در حال رقابت با حریفان خود هستند.

مولایی به استعداد بالای ورزشکاران فوتبالیست زرندی اشاره کرد و گفت: مدارس فوتبال شهرستان زرند رشد قابل توجهی نسبت به گذشته داشته و مورد اقبال فوتبال دوستان قرار گرفته است.

به گفته مولایی، زرند در تمامی رده‌های سنی فوتبال دارای نماینده در لیگ برتر فوتبال است و این تیم‌ها از خود عملکرد خوبی نشان داده اند.

رئیس هیئت فوتبال زرند در خصوص راه اندازی رشته فوتبال ساحلی در این شهرستان می‌گوید: یکی از معدود شهرستان‌های استان هستیم که اقدام به راه اندازی زیرساخت فوتبال ساحلی کرده ایم.

به گفته مولایی، با توجه به اینکه مدت کمی از راه اندازی فوتبال ساحلی در زرند می‌گذرد با استقبال جوانان روبرو شده است و هم اکنون ۴۵ ورزشکار فعال این رشته در قالب دو تیم ساماندهی شده اند.

او گفت: طی رایزنی‌هایی صورت گرفته با هیئت استان، سهمیه برگزاری یک دوره کلاس مربیگری سطح D به شهرستان زرند اختصاص داده شده است که با برنامه ریزی‌های انجام شده این کلاس در ۱۶ بهمن امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار