وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ابتلای خود به ویروس کرونا و ورود به قرنطینه خانگی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان – «بنی گانتس» در حساب توییتری خود اعلام کرد نتیجه تست ویروس کرونای او مثبت شده و روز‌های آتی فعالیتش را از خانه ادامه خواهد داد.

به گزارش اسکای نیوز، ابتلای گانتس به کرونا در حالی است که او دیروز در جلسه‌ای در «الکریاه» با حضور «نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشته است.

رسانه‌های عبری زبان چندی پیش از ابتلای معاون آویو کوخاوی به کرونا خبر داده بودند، اما به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، نتیجه تست کرونای او آن زمان منفی بوده است.

حدود دو هفته قبل بود که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یکی از دستیاران گانتس به کرونا مبتلا شده و او قرنطینه خانگی شده است، اما با منفی شدن تست کرونایش مجدد به جلسات کابینه این رژیم و وزارت جنگ بازگشت.

هفته گذشته نیز یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و معاونش، همچنین عومر بارلیف، وزیر امنیت داخلی این رژیم به کرونا مبتلا شدند.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، شیوع سویه جدید کرونا در میان نظامیان این رژیم به یک معضل تبدیل شده و به گفته افسران صهیونیست تمام فعالیت‌های ارتش این رژیم از جمله انجام تمرین‌های نظامی و برنامه‌های آموزشی آن را مختل کرده است.

با توجه به شیوع سویه امیکرون که سرعت انتشار بالایی دارد، رژیم صهیونیستی شاهد موج پنجم کرونا در اراضی اشغالی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار