سخنگوی نُجَباء تسخیر لانه جاسوسی و حمله به پایگاه عین‌الاسد را دو سیلی علنی ایران به آمریکا قلمداد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق طی سخنرانی ویدئویی در وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» که به میزبانی خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) برگزار شد، طلوع سپیده‌دم انقلاب اسلامی ایران را پایان‌بخش اعصار پی‌درپی ظلم و ظلمت خواند که به‌مثابه خورشیدی درخشان، دوران ما و ادوار بعدی را منوّر می‌کند.

مهندس «نصر الشَمَّری» با تجلیل از رهبری امام خمینی (ره) گفت که از روز‌های اول پیروزی این انقلابِ مبارک، دغدغه و دل‌نگرانی همه دنیا آن بود که از ماهیت این انقلاب آگاهی پیدا کنند. با این وجود، صدایی نیک ندا سر داد که «این [انقلاب]نه شرقی و نه غربی، بلکه انقلابی اسلامی است که از دل اسلام و آموزه‌ها و اصول آن نشأت گرفته است.»

سخنگوی نُجَباء نیروی محرکه انقلاب را «خون جوانان مؤمن و مسلمان» دانست و خط مشی این انقلاب، اسلام و پایگاه‌های آن را کشور‌های اسلامی دانست. الشَمَّری اعلام کرد دشمن انقلاب اسلامی ایران نیز استکبار جهانی است، در هرکجا که شاخِ شیطانی‌اش نفوذ پیدا کرده باشد. وی ضمن یادآوری این واقعیت که دنیا در دوره منتهی به انقلاب اسلامی ایران، بین دو بلوک کمونیسم سوسیالیستی و غرب سرمایه‌داری تقسیم شده بود، اضافه کرد هردو بلوک نیز جهان اسلام را دشمنی برمی‌شمردند که باید آن را تضعیف کرده و در کنترل خود در‌آورند.

الشَمَّری با ذکر مصادیقی از تاخت‌وتاز ستمکارانه دو قطب یادشده در اقصی‌نقاط جهان، اظهار داشت در آن مقطع که هیچ‌کس حتی جرأت اعتراض نداشت به‌واسطه طلوع سپیده‌دم این انقلاب مبارک، ملت‌های دنیا با اصطلاحات جدیدی مانند مقاومت و پایداری و مقابله با استکبار جهانی آشنا شدند.

وی در راستای تلاش جوانان انقلابی برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد دنیا همچنین جوانانی با سیمای صالحان را مشاهده کرد که سفارت رژیم صهیونیستی را تعطیل کردند و پرچم دولت فلسطین را برافراشتند. این امر پس از آن صورت گرفت که حکومت‌های عربی در دهلیز‌های تسلیم و سازش در راستای وانهادن قضیه فلسطین مبادرت ورزیده و در شُرُف آن قرار گرفته بودند.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا در تهران) اظهار داشت:دنیا چیزی شبیه این حرکت مبارک را به‌خود ندیده بود. به‌گونه‌ای که دهان شجاع‌ترین افراد نیز از تعجب باز ماند؛ چرا که تصور نمی‌کردند در دنیا پس از جنگ جهانی دوم کشوری قادر به مواجهه علنی با آمریکا باشد.

مهندس الشَمَّری دومین سیلی ایران به آمریکا را حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد عنوان کرد؛ زمانی که پس از جنایت بزرگ ترامپ و ترور فرماندهان شهید، حاج‌قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس، به‌صورت آشکار پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق را هدف قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود اعلام کرد بدون شک دستان مبارک جمهوری اسلامی و روح مؤسس بزرگ آن و همچنین تأیید رهبر (حفظه‌الله) هرجا نبردی با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و یا اشغالگری و سلطه‌جویی آمریکا وجود داشته باشد، می‌توان یافت.

عضو عالیرتبه مقاومت عراق در پایان ضمن ادای احترام به امام راحل، رهبری معظم انقلاب و شهدای اسلام، تصریح کرد مقاومت اسلامی هرآنچه در اختیار دارد از جمله موضع‌گیری، سلاح و قوت‌قلب در مواجهه با مستکبران را مدیون این انقلاب بزرگ است. انقلابی که شهید «سید محمدباقر صدر» (قدس‌سره) آن را رؤیای انبیا توصیف می‌کرد و خطاب به فرزندان اسلام، بر لزوم ذوب شدن در این انقلاب و مؤسس آن، امام‌خمینی (قدس‌سره) تأکید می‌ورزید.

گفتنی است علاوه بر سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، دکتر «منوچهر متکی» وزیر اسبق امور خارجه ایران، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه و «سیدصادق الشرفی» فعال سیاسی یمنی، در این نشست وبیناری حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۸۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
آمریکا = نیوفاشیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۲۰:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
به امید خداوند و یاری و مدد خالق مان،که ذره ای در زمان کاستی قرار نداده،از سال آینده که سرچشمه سانه قرار دارد،بهت و حیرت جهانیان نسبت به این مرز و بوم رقم خواهد خورد،که تلخی آغاز برون می شود در اندک زمانی و شتاب نعمات خداوند بر سرزمین مان فرود خواهد آمد،و آغازی بر گسترش شیعیان بر دنیا خواهد بود،همانگونه که کودکان اشتیاق بر آغوش مادر دارند،چشمه حقیقی ذات هرشخص به سوی شیعیان می جوشد،
سخن حق هرگز به سوی تباهی نخواهد رفت،این وعده خداوند قادر است،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سخنان شما منطقی نیست.الان پسر من معلول است.حتی قرص ایرانی برایش بزور پیدا میشود.پس تحریم اثر دارد.در ضمن دولت ما فشارش روی طبقه ضعیف و کارگر است.در ضمن آمریکا و جهان همزمان به ایران بعد از انقلاب حمله کامل نکردند که شما میگویید ما مقاومت کردیم.با مردم منطقی صحبت نمیکنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
معلومه که اکثر کامنتها اصلاح طلبیه و گرنه همه می دونند فعالیت هسته ای ایران قانونیه و ایرادگیریهای آمریکا بهانه است و بعد از هسته ای دنبال بهانه های دیگر خواهد رفت تا بخواهیم استقلال داشته باشیم همیشه این مشکلات را خواهیم داشت مگر آنکه آنقدر قوی شویم که دیگر زورشان نرسد
United States of America
یه آدم
۰۰:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
یکی از رایج ترین شیوه های امریکا برای مداخله در امور کسورا همینه دوست عزیز. فشار بر مردم برای تاثیر بر دولت. ایشالا این روزا تموم میشه. خیلی دور نیست ♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
ویتنام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
یک سوال از حامیان به اصطلاح مقاومت و ایستادگی و آمریکاستیز: مگر با جیب خالی هم میشه در برابر تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد؟!.
United States of America
یه آدم
۰۰:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
با امار های خود سازمان های غربی هم صحبت کنیم، با تومه به سرعت تولید علم در ایران، جایگاه کشور در بسیاری از حوزه های علمی و ... ، میشه گفت بله،میشه. ممکنه زمانبر باشه و فشار زیادی بهمون وارد بشه تا وقتی به نتیجه برسه (به دلیل فشار ها و مخالفت های خارجی) ولی میشه، و اگر شما الان میان سال هم باشید و یه عمر منطقی بکنید ایشالا، قطعا اون روزو میبینید
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۶:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
ایستادگی اقتصادی هم لازمه نه به این معنی که تحریم بشیم به این معنی که اینقدر تولید کشورمان بالا باشد و بی نیاز باشیم که ماهم توان تحریم کردن داشته باشیم و ایران و ایرانی بتوانند تحریم کنند نه خود تحریم شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
درود بر سردار سلیمانی عزیز آن عزیز سفر کرده که همه افتخارات رو از امثال حاج قاسم ها و یارانشون داریم بعد خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
خسارت و هزینه دشمنی با آمریکا ، ما مردم عادی پرداخت می کنیم. خسارت و هزینه 1700 تا تحریم ما پرداخت می کنیم نه مسولان. آمریکا هرچندتا تحریم کنه به حال مسولین فرقی نمیکنه ولی اونی که زیر دست پا له میشه ما هستیم.
Russian Federation
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
به وضعیت اقتصادی و جامعه مون بی طرفانه نگاه کنیم
United States of America
یه آدم
۰۰:۱۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
و همچنین به سرعت رشد علمی و ... که خودش پیشزمینه رشد اقتصادیه هم عادلانه نگاه کنیم(حتی شما به رتبه بندی های خود غربیا هم خواستین میتونین نگاه کنین). امار ها گویای همه چی هستن، و جالب تر اینکه همه اینا توی شدید ترین تحریما به دست اومده. با وجود این همه فشار خارجی قطعا پیشرفت مطلوب اقتصادی زمانبره، ولی دور نیست دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
یه ادم.۴۴ سال بهترین سالهای عمر و جوانی.بس نیست.با همین حرفا بوده که اوضاع روز به روز بدتر و افتضاح شده.بسه امید واهی.ی سر برید فروشگاه فقط مایحتاج اولیه خرید کنید.یکم منصف باشید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۲۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
عربستان سعودی رو به سقوطی هم مقابل آمریکایها محکم استوار همیشه ایستاده روی چهار پاش و بهشو ن شیر می دهد گاو شیرده آمریکایهاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
اینم بگید که مردم عادی ایران، هزینه و خسارت آمریکاستیزی پرداخت می کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
در مقابل امریکا ایستادن ولی گرانی و تورم وبیکاری باعث شد مردم دین ایمانشان سست وضیف شود وتمام اعتقادات زیر سوال رود..
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
کدوم دین واعتقاد
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
بله ایستاد ولی به بهای میلیاردها میلیارد خسارت به مردم وآب وخاک کشور ودر نهایت در دامان روسیه وچین افتادیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
چین و روسیه دوست و رفیق ایرانن.دشمن فقط امریکا و انگلیس و اسراییل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
دنیافهمیده ایران ابرقدرت شده وچه بخوان چه نخوان بایدایران رادرمنطقه ودنیا بااحترام نگاه کنن.وبه مدافع بودن ایران اذعان کنن. باتروریسم .داعش.منافقان وحمایتدازمظلومان یمن.بحرین.فلسطین ودیگرکشورهای منطقه بایدمستقل وزیربارصهونیزیم وامریکانرن..گذشت ابرقدرتی وزوروچپاول .ایران نابودکننده داعش بودوهست.
Russian Federation
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
نگاتیو
۱۳:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
حیف ک آمریکا نقاب هست و قدرت اصلی نیست که اگر قدرت اصلی بود پوست مخالفانش رو میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه فقط انجه به نفعش هست انجام میده و از منافعش سود میبره چندین ساله نفت ارزان و فروش اسلحه چی از این بهتر و انواع جنگها و هزینه ها با جیب دیگران
آخرین اخبار