استاندار کرمانشاه:

اعتماد به نیروی جوان راه حل برون رفت از مشکلات است

استاندار کرمانشاه گفت:  فرزندان کرمانشاهی در ۸ سال دفاع مقدس در جبهه بوده و خانواده‌های ایشان در پشت جبهه کار انجام می دادند و توانستند بر مشکلات غلبه کنند لذا شایسته است بار دیگر به جوانان اعتماد کرده و برای رفع مشکلات از آن‌ها بهره گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم در آئین افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی گفت: از مجموعه آب و فاضلاب استان برای به ثمر رساندن این پروژه تشکر کرده و باید برای رفع مشکلات استان تلاش جدی کرد.

 در حال حاضر در اسلام آباد غرب ۱۱ پروژه در دست اقدام است که چهار پروژه آن شروع به کار کرده و پنج هزار خانواده و ۲۲ هزار جمعیت از نعمت الهی آب بهره خواهند برد.

 نکته قابل اهمیت این است که باید این نعمت الهی را فرآیند سازی کرده و با الگوی درست مصرف برای استفاده به فکر آیندگان باشیم تا نسل‌های آینده بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

امیری مقدم در رابطه با سهم شهرستان اسلام آباد در استان کرمانشاه، گفت: به سهم این شهرستان باید توجه کرد به نحوی که اعتبارات لازم در لایحه بودجه پیگیری شود تا بتوان در این حوزه جهش خوبی صورت گیرد.

 برای رفع مشکلات آبی باید با مدیرکل آب و فاضلاب استان همکاری‌های لازم را داشته تا مشکلات به وجود آمده را برطرف کرده و نعمت استفاده از آب همگانی شود.

عنوان مدیرکل، استاندار، فرماندهی و هر عنوان مسئولیت پذیر هنگامی ارزشمند خواهد بود که خدمت‌گزاری مردم را به همراه خواهد داشت در غیر این صورت فقط این عنوان را یدک خواهیم کشید.

معضل بیکاری ۵۰ سال در استان بوده و نمی‌توان گفت این مشکل به زودی حل خواهد شد ولی با تلاش، پشتکار، اشتغال‌زایی، سرمایه گذاری و توسعه به سمت حل مشکل رفت.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.