پس از دو سال تعطیلی؛

دانشجویان کرمانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

رئیس قرارگاه راهیان نور استان کرمان از اعزام دانشجویان سراسر استان به راهیان نور در اسفند ماه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - نشست ستاد قرارگاه راهیان نور استان کرمان با حضور روسای همه دانشگاه‌های استان کرمان جهت برنامه ریزی برای اعزام دانشجویان به راهیان نور که دو سال گذشته بدلیل کرونا انجام نشد، برگزار شد.

در این جلسه حسین اکبری فرد گفت: باتوجه به اهمیت این حرکت انقلابی و الهی باهدف کادر سازی و آشنایی دانشجویان بویژه آنانی که تاکنون به این اردو‌ها مشرف نشده اند، اعزام تا با میدان‌های جنگ حوزه مقاومت آشنا شوندو درصورت لزوم پایان نامه‌هایی را در این خصوص ارائه کنند.

به گفته او، این اردو‌های ۶ روزه طی دو تاریخ مجزا ویژه خواهران وبرادران از ۹ اسفند ماه با تکیه بر قول مساعدت از سوی دانشگاه‌ها جهت حمایت‌های مالی و.. وهمچنین با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی وتزریق هر سه دوز واکسن از سوی دانشجویان، اعزام انجام شود.

اکبری فرد می‌گوید: ثبت نام از طریق سایت بسبج دانشجویی انجام وپس از بررسی‌های اولیه، براساس قرعه کشی ومد نظر داشتن سهمیه‌های دانشگاه‌ها  اعزام انجام می شود.

رئیس قرارگاه راهیان نور استان کرمان گفت: تعداد اعزام دانشجویان در دانشگاه‌ها متفاوت است ودر آئین نامه آمده است که ۵ درصد از هر دانشگاه اعزام شوند، ولی باتوجه هزینه‌های زیادی که ممکن است وجود داشته باشد، با در نظر گرفتن جمعیت دانشجویی، ۶ تا ۱۰ دستگاه اتوبوس استاندارد با ۲۵ نفر ظرفیت، مدنظر است که با شرایط خوبی این امر انجام شود.

او گفت: سرانه هر دانشجو برای رفت وبرگشت، تغذیه، اسکان وفعالیت‌های فرهنگی مشخص شده است لذا هزینه‌ها متقبل شده دانشگاه‌ها بوده و بطور متوسط برای هر دانشجو ۲ میلیون تومان تخمین زده شده که با حمایت سپاه و دانشگاه‌ها اعزام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار